• 05_Stonic_Side_a7.jpg
  • ceedGT_01.jpg
  • kia_carens_my14_1.jpg
  • kia_carens_my14_2.jpg
  • kia_carens_my14_3.jpg
  • kia_carens_my14_4.jpg
  • kia_niro_my17.jpg
  • kia_optima_gt_line_my17_outdoor_01_700_2.jpg
  • kia_optima_phev_my17_7_8_rear_driving_700_2.jpg
  • kia_optima_phev_my17_side_view__with_charging_cable_700_2.jpg
  • kia_optima_sw_gt_my17_front_driving_700_2.jpg
  • kia_optima_sw_my17_7_8_rear_view_smart_power_taligate_open_trunk_700_2.jpg
  • kia_optime_sw_gt_line_my17_cover__3_4_front_driving_700_2.jpg
  • kia_picanto_my16_outdoor_6.jpg
  • kia_picanto_my16_outdoor_10.jpg
  • Kia_Proceed_Concept_1a7.jpg
  • kia_rio_my17_cargo_main_700_2.jpg
  • kia_rio_my17_outdoor_02_700_2.jpg
  • kia_rio_my17_outdoor_eco_700_2.jpg
  • kia_rio_my17_outdoor_front_driving_700_2.jpg
  • Globalna wartość rynkowa marki Kia rośnie o 6% do 6,68 mld USD
  • Już drugi rok z rzędu Kia znalazła się w gronie 60 największych marek światowych
  • Wartość marki Kia wzrosła siedmiokrotnie od roku 2007.

W raporcie agencji Interbrand „2017 Best Global Brands” (Najlepsze marki światowe 2017) Kia Motors została po raz kolejny sklasyfikowana wśród najbardziej wartościowych marek świata. Opublikowane właśnie studium potwierdza wzrost wartości marki Kia o 6% w ciągu ostatnich 12 miesięcy – do kwoty 6,68 mld USD.

Interbrand Best Global Brands - Kia
„Nieprzerwane starania w kierunku ewolucji i własnej redefinicji to klucz do zrównoważonego wzrostu wartości marki Kia Motors.” – mówi Mike Rocha, dyrektor ds. oceny wartości marki w Interbrand – „Stinger, pięcioosobowy sedan o sylwetce sportowego coupé oraz otwarcie nowego centrum doznań sensorycznych ‘Beat 360’ w Seulu to dla mnie zapowiedź jasnej  przyszłości firmy Kia”, dodaje Rocha.

Zgodnie z raportem Interbrand Kia zajęła 69 miejsce wśród najcenniejszych marek świata już drugi rok z rzędu, a jej najnowsza „wycena” oznacza 645-procentowy wzrost wartości od roku 2007. Uważana za jedenastą, najbardziej wartościową markę w branży motoryzacyjnej, Kia wyprzedza wiele innych popularnych marek oraz szereg producentów samochodów klasy popularnej, premium i luksusowej.
 „Osiągnięte wyniki stanowią dalszą motywację dla kontynuowania naszej misji by w oczach konsumenta stać się najbardziej poszukiwaną marką samochodową” - uważa Charles Suh, wiceprezes korporacyjnego pionu marketingu w Kia Motors.

Power to Surprise          
Zrównoważony wzrost wartości rynkowej marki Kia to także rezultat wysiłków zmierzających do pogłębienia emocjonalnych więzi pomiędzy produktem firmowym a konsumentem na poszczególnych  rynkach sprzedaży.

Uchodząca za symbol jakości i niezawodności Kia drugi już rok z rzędu zdobyła pierwszą lokatę w amerykańskim rankingu J.D. Power Initial Quality Study (badania satysfakcji konsumenckiej oceny jakości podczas pierwszych 90 dni posiadania pojazdu). Pod względem ogólnej jakości Kia była w roku 2017 najwyżej notowaną marką w J.D. Power Vehicle Dependability Study (badania niezawodności pojazdu) na rynku Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Znaczący przyrost wartości marki Kia oraz prestiżu całej gamy modelowej to także efekt oficjalnego partnerstwa z wiodącymi federacjami i organizatorami ekskluzywnych eventów  sportowych o znaczeniu globalnym. Umowy sponsoringu z agendami FIFA,  UEFA, NBA, LPGA czy też mistrzowskiego turnieju tenisowego Australian Open otwierają szereg okazji przyciągnięcia do marki Kia grupy ‘młodych duchem’ nabywców  docelowych we wszystkich praktycznie regionach świata.