• 05_Stonic_Side_a7.jpg
  • Carens2.jpg
  • ceedGT_01.jpg
  • KiaCeed1.jpg
  • KiaCeedSW.jpg
  • kia_carens_my14_1.jpg
  • kia_carens_my14_2.jpg
  • kia_carens_my14_3.jpg
  • kia_carens_my14_4.jpg
  • kia_ceed_sw_shot_003sl.jpg
  • kia_niro_my17.jpg
  • Kia_OptimaHybrid01.jpg
  • kia_optima_gt_line_my17_outdoor_01_700_2.jpg
  • kia_optima_phev_my17_7_8_rear_driving_700_2.jpg
  • kia_optima_phev_my17_side_view__with_charging_cable_700_2.jpg
  • kia_optima_sw_gt_my17_front_driving_700_2.jpg
  • kia_optima_sw_my17_7_8_rear_view_smart_power_taligate_open_trunk_700_2.jpg
  • kia_optime_sw_gt_line_my17_cover__3_4_front_driving_700_2.jpg
  • kia_picanto_my16_outdoor_6.jpg
  • kia_picanto_my16_outdoor_10.jpg

Kia Motors dostarczyła flotę 120 aut organizatorom Australian Open 2019

Już 18 rok z rzędu Kia Motors pełni rolę głównego sponsora wielkoszlemowego turnieju tenisowego w regionie Azji i Pacyfiku. Na potrzeby organizacji jego tegorocznej edycji Kia Motors Corporation dostarczyła flotę aż 120 samochodów.


Oficjalna ceremonia przekazania samochodów odbyła się wczoraj na Placu Federacji w Melbourne, w której uczestniczył ambasador marki Kia – Rafael Nadal, zwycięzca 17 turniejów wielkoszlemowych. Auta będą wykorzystywane do przewozu zawodników, sędziów i VIP-ów podczas dwutygodniowego turnieju, który rozpocznie się 14 stycznia w Melbourne i zakończy się 27 stycznia finałem męskiego singla w Rod Laver Arena.

W ciągu ostatnich 18 lat samochody marki Kia, które były użyczane organizatorom, pokonały miliony kilometrów podczas tysięcy podróży, w trakcie których przewoziły tenisistów i sędziów, zapewniając im komfort i bezpieczeństwo. W tym roku samochody marki Kia, do prowadzenia których oddelegowano ponad 350 kierowców, będą kontynuowały tę tradycję. Organizatorzy tegorocznego Australian Open spodziewają się, że w trakcie turnieju samochody przejadą łącznie ponad 450.000 kilometrów podczas setek krótszych i dłuższych podróży.

„Od prawie dwudziestu lat Kia jest dumna z roli głównego sponsora jednego z największych wydarzeń sportowych na świecie. Z niecierpliwością czekamy na kolejne dwa tygodnie zawodów i wierzymy, że ten rok współpracy będzie najlepszym w historii” – powiedział James Cho, Prezes Kia Motors Australia.
 
„Kia zawsze była dla Australian Open czymś więcej niż tylko głównym sponsorem. Koreańska marka od lat jest cenionym członkiem tenisowej rodziny i pomogła nam niezwykle rozwinąć turniej na przestrzeni dwóch ostatnich dekad. Samochody marki Kia, które w styczniu przewożą graczy wokół Melbourne oraz obsługują wiele imprez towarzyszących turniejowi stały się nieodłącznymi elementami turnieju i jego ważną częścią” – powiedział Craig Tilley, Dyrektor turnieju Australian Open.
 
Dla uczczenia wieloletniego zaangażowania związanego z tenisem, Kia organizuje różne konkursy dla miłośników tej dyscypliny sportu na całym świecie. Konkurs „AO Selfie Contest” zapewni kibicom tenisa możliwość dzielenia się w mediach społecznościowych ulubionymi momentami z turnieju. 68 klientów marki Kia z 28 krajów zostanie zaproszonych do oglądania turnieju na żywo oraz weźmie udział w ekskluzywnej szkole gry w tenisa prowadzonej przez zawodowych graczy i otrzyma bilety na mecze półfinałowe singla mężczyzn. (źródło KIA)